Казиміра Малевіча 15, оф. 506
Київ, Україна
stardak2000@gmail.com Пишіть нам на email
+38 (067) 320-41-31 Відділ оптових продаж
Ua

Дорожнє вбрання від кутюр'є

ТОВ "Дніпровська асоціація-К" - сучасні біотехнології

Дорожнє вбрання від кутюр'є

Новина опублікована: 26.07.2015

Дорожнє вбрання від кутюр'є
Напрямок, яким займається наше підприємство, - виробництво ферментних препаратів і розробка технологій їх застосування, — розповів генеральний директор ТОВ «ДНІПРОВСЬКА Асоціація-К», Герой Соціалістичної Праці Юрій Миколайович Самойленко. - Ферменти (лат. fermentum-закваска, бродіння), як відомо, це специфічні білки-речовини, які синтезуються в клітинах живих організмів і прискорюють біохімічні процеси. Хімічні реакції за участю ферментів називаються ферментативним каталізом. При цьому швидкість реакції збільшується в 1010 — 1013 разів. Наші препарати отримані шляхом ферментації патоки цукрових буряків, тобто вони зроблені з натуральної сировини і абсолютно безпечні для людини і навколишнього середовища. Деякі з них вже успішно себе зарекомендували в землеробстві-результати їх застосування у фермерських господарствах просто-таки приголомшливі, при розкладанні нафтошламу, видаленні розливів нафти,переробці компосту та ін.

Слід сказати, що першість у світі в розробці ферментних технологій належить американцям. У США був синтезований, наприклад, ферментний препарат-стабілізатор грунту Perma-Zyme11Х. завдяки цьому препарату можна виготовляти міцне дорожнє покриття практично з будь-якого грунту. Спочатку в своїй практиці ми використовували американський препарат, але він досить дорогий. Чотири роки нам знадобилося для синтезу аналога (репліканта) заокеанського препарату. А в процесі роботи з'явилася ідея, як його поліпшити. (У цьому полягає наше ноу-хау). В результаті вдалося отримати ферментний препарат, що володіє каталітичними властивостями, який ми назвали Дорзин. З минулого року він випускається в Україні. За ефективністю Дорзин перевершує всі відомі в Україні стабілізатори грунту, він безпечний і технологічний в застосуванні.

При цьому ціна твердого дорожнього покриття, при однаковій несучій здатності, в кілька разів нижче в порівнянні з тим, яке зроблено традиційним способом».

Сьогодні Дорзін відомий як ферментний препарат, завдяки якому можна будувати дороги без асфальту, бетону і гравію. А з чого ж? - здивовано запитає читач. Зі звичайного грунту. Це можуть бути суглинки, супіски та ін.

Технологія будівництва таких доріг з підручних (точніше, підніжних) матеріалів проста: препарат змішується з водою, вноситься в подрібнений грунт, який потім утрамбовується.

При стисненні відбувається Каталітичний сполучний процес, викликаючи сильний цементуючий ефект. В результаті виходить більш міцна і менш вразлива до впливу вологи "дорожній одяг", ніж при використанні будь-якого іншого методу. Такий дорожній одяг з твердим покриттям товщиною 15 сантиметрів здатний витримати навантаження на вісь 7 — 11 тонн.

Завдяки Дорзину можна на місці ремонтувати зношені асфальтні покриття. Для цього старий асфальт перемелюється за допомогою спеціальної техніки-ресайклера, обробляється змішаним з водою препаратом і утрамбовується-міцне Відновлене покриття готове.

Український винахід вже проклало собі шлях у практику дорожнього будівництва.

Правда, на батьківщині, з цілком зрозумілих причин, Дорзін поки не знайшов широкого застосування. А ось в країнах ближнього і далекого зарубіжжя наш суперстабілізатор користується попитом.

У травні нинішнього року почалося будівництво автобану (дорога I категорії) від столиці Казахстану Астани до Петропавловська (1000 км) через курортне місто Борове. В даний час, тобто по жовтень 2007 року, побудовано 50 км дорожнього одягу з твердим покриттям шириною 16 метрів, в наступному році буде добудовано по ширині ще 16 метрів. За добу будується автомобільна дорога 16 метрової ширини 1200 метрів!

Настільки високими темпами будівництва Казахстанський автобан зобов'язаний, в тому числі і українському Дорзіну. До того ж, препарат дозволить заощадити мільйони доларів.

Дорзін сьогодні використовується в Росії, на Гаїті, Санта-Лючії, навіть в США-штат Флорида, побудована автодорога із застосуванням українського препарату. До початку будівництва зразки грунту з цих країн надійшли до Києва для дослідження, де були розроблені рецепти грунтових сумішей і видані рекомендації з будівництва. Наміри будувати автодороги за українською технологією висловили замовники з Йорданії, Саудівської Аравії, Гани та інших країн.

Сфера застосування Дорзіна аж ніяк не обмежується дорожнім будівництвом.

Його можна використовувати при спорудженні підстав водойм і відстійників, скрізь, де потрібно збільшити щільність грунту і зменшити його вологопроникність. За допомогою цього препарату можна виробляти міцний (марок М200 і вище) і морозостійкий (витримує 200 циклів заморозки—відтавання) цегла сухим пресуванням практично з будь-якого грунту. При цьому відпадає необхідність в енерговитратному процесі випалу (сьогодні в собівартості звичайної, керамічної цегли ціна енергоресурсів досягає 40 — 60%). Технологія виготовлення дефіцитного будматеріалу, що користується зараз колосальним попитом, відпрацьована до найтонших нюансів. Як стверджують розробники, можна виготовити продукцію на будь-який смак, різного кольору і фактури.

Сьогодні країна, особливо великі міста з прилеглими територіями, все більше нагадує величезний будівельний майданчик. Проте, як вважають фахівці, справжній будівельний бум ще попереду. Через кілька років Україна повинна перетворитися на справжню "футбольну Мекку".

В рамках підготовки до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу в 2012 році належить побудувати дороги, стадіони, готелі, ресторани, зони для відпочинку і т.д., щоб бути готовими до прийняття не тільки спортсменів, а й численних уболівальників і туристів. У столичній мерії підрахували, що тільки на підготовку дорожньо-транспортного комплексу Києва до «Євро — 2012» потрібно ні багато ні мало-36 мільярдів гривень. Крім будівництва нових об'єктів, багато чого потрібно капітально відремонтувати, оновити, причому зробити все відповідно до євростандартів. А оскільки часу до епохальної події, враховуючи масштаби робіт, зовсім небагато, для виконання «Євро»-програми доведеться докласти максимум зусиль.

У той же час промислові потужності з виробництва будівельних матеріалів явно не достатні, щоб задовольнити зростаючі потреби в обсягах і номенклатурі виробів. Вже зараз на будівництвах гостро відчувається їх дефіцит. Затримка з постачання деяких матеріалів, кажуть будівельники, становить від одного місяця до півтора років. Не вистачає цегли, пінобетонні блоки взагалі завозяться з-за кордону.

Чи можливо в найкоротші терміни організувати в Україні виробництво будматеріалів, що користуються підвищеним попитом?

Чи Реально побудувати необхідні дороги? Фахівці, які знають про Дорзін-технології, кажуть, що це цілком реально!!!

Читайте інші наші новини

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
31
підписалися

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie та з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.

Замовити дзвінок