Казиміра Малевіча 15, оф. 506
Київ, Україна
stardak2000@gmail.com Пишіть нам на email
+38 (067) 320-41-31 Відділ оптових продаж
Ua

Репортаж із Казахстану

ТОВ "Дніпровська асоціація-К" - сучасні біотехнології

Репортаж із Казахстану

Новина опублікована: 30.07.2017

Репортаж із Казахстану
У червні 2007 року почалося будівництво автомобільної дороги I категорії із застосуванням ферментного препарату Дорзин від столиці Казахської республіки Астани до Петропавловська (1000 км) через курортне місто Борове (ділянка 300 км). У 2007 році буде побудовано 50 км автодороги. На кінець липня 2007 року збудовано більше 20 км готової дорожнього одягу з твердим покриттям шириною 16 метрів (в половину профілю полотна). Будується частина автодороги примикає до існуючої автодорозі, по якій рух автотранспорту не припиняється.

Упродовж доби будують 800 метрів готової дорожнього одягу шириною бетонного полотна 16 метрів.

Відпрацьована наступна технологія:

1. уздовж споруджуваного 50 кілометрової ділянки автодороги розкрито 5 кар'єрів з однорідними грунтами, характеристики яких знаходяться в межах:

межа плинності грунта- WL = 27,54%.
межа розкочування грунту -WP = 18,0%.
коефіцієнт пластичності - IP = 9,54.
класифікація пилуватий легкий суглинок з коефіцієнтом неоднорідності більше 3.
щільність насипного повітряно-сухого ґрунту при t = 220C, Р = 750 мм. рт. ст., W = 52% - Рнас = 1,31 г / см3.
оптимальна трамбувального вологість - Wopt = 9,54%.
щільність при Wopt - рорt = 2,22 г / см3;
2. в кар'єрі організована площадка для приготування золо-цементної суміші. На майданчик підвозиться зола і цемент, де вони перемішуються дисковою бороною (Фото 1). Далі навантажувачем перемішана золо-цементна суміш транспортується до місця приготування основною робочою золо-мінеральної суміші на 3-х майданчиках кар'єра;

3. в кар'єрі організовані 3-й площадки для приготування золо-мінеральної суміші (Фото 2).

На майданчик 1, на кар'єрний грунт завозиться приготована золо-цементна суміш.

На майданчику 2 золо-цементна суміш перемішується з кар'єрним ґрунтом Ресайклери. Вноситься розчин ферментного препарату (Фото 3,4) і перемішується Ресайклери з доведенням золо-мінеральної суміші до оптимальної трамбувальної вологості.

З майданчику 3 приготована золо-мінеральна суміш вантажиться навантажувачем на автотранспорт.

Після вивезення готової золо-мінеральної суміші, на майданчик 3 завозиться золо-цементна суміш і операції повторюються, але вже в послідовності: від майданчику 3 до майданчика 1;

4. готова золо-мінеральна суміш доставляється на спрофільоване підставу споруджуваної автодороги (Фото 5) і планується (Фото 6);

5. укочується (Фото 7) з контролем щільності покриття (Фото 8);

6. на укочений дорожню основу вкладається 20 см щебеневої-піщаної суміші (Фото 9) і 25 см бетону (Фото 10)

7. після формування узбіч, дорожній одяг готова.

На 15 липня досягнута продуктивність 800 метрів на добу готової дорожнього одягу шириною бетонного полотна 16 метрів!

Читайте інші наші новини

Професійна безкоштовна консультація.

Нашим фахівцям можна довіряти!

Підпишіться на розсилку , щоб першим отримувати
цікаві пропозиції, новини та знижки:
31
підписалися

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб ваше користування сайтом було зручнішим.
Дізнатися більше про файли cookie та з Політикою використання cookies. Натискаючи ОК, ви погоджуєтесь з нею.

Замовити дзвінок